Optimale bereikbaarheid zorgteams
In de Zorg is het vaak van belang dat een wisselende groep medewerkers via een algemeen bekende ingang te bereiken is. Denk hierbij aan triagemedewerkers in de GGZ, crisisdiensten en specialisten in ziekenhuizen.
Met de bereikbaarheidsdienst zorg je ervoor dat telefoongesprekken, sms- of e-mailberichten gerouteerd worden naar de medewerker van dienst. Dit kan op twee manieren:
- Door middel van een roosterapplicatie waarin de medewerkers ingepland kunnen worden;
- Met een app waarmee medewerkers zichzelf in en uit dienst kunnen schakelen.
Beide opties werken altijd met de centrale controle dat de dienst altijd bemand is. Bereikbaarheid slaat in veel gevallen op de telefoon, maar ook andere communicatiemiddelen kunnen goed ingezet worden.
Bekijk andere toepassingen
Klaar om aan de slag te gaan?
Wij laten je graag zien hoe we ervoor kunnen zorgen dat jouw organisatie altijd bereikbaar is.
Plan een gratis demo