Gerichte crisiscommunicatie en mobilisatie, zonder stress en met maximaal inzicht
Een crisis verwacht je nooit. Toch kun je je erop voorbereiden. Want alleen goede en gerichte crisiscommunicatie brengt de oplossing van een calamiteit dichterbij. Zorg dus dat je weet wat je moet doen.
Crisiscommunicatie heeft altijd prioriteit
Half werk is geen optie
Het opzetten van een waterdicht plan voor crisiscommunicatie lijkt misschien lastig en kan onnodig voelen, terwijl het juist zo belangrijk is.
Crisiscommunicatie met Nerve Centre:
De juiste boodschap als het er echt toe doet
Crisiscommunicatie (Crisis app)
Op elke calamiteit volgt de juiste reactie. Verschillende scenario’s zorgen ervoor dat elke crisis correct wordt opgevangen met een Crisis alarmeringssysteem of crisis app.
BHV alarmering (BHV-app)
Alle betrokkenen ontvangen direct de voor hen relevante informatie. Daardoor weten ze wat er van ze verwacht wordt en waar ze aan toe zijn.
Mandown systemen (Mandown app)
Ook de persoon die alleen werkt, schakelt in geval van nood automatisch de juiste mensen en instanties in. In geval van Man down wordt er automatisch een scenario gestart.
In zes stappen jouw proces live
Intake
Samen maken we inhoudelijke keuzes en afspraken over aanpak en planning.
Configuratie
Technische installatie en functionele inrichting vanuit de gewenste werkwijze.
Testen
We controleren of de oplossing naar behoren werkt binnen het IT-landschap
Gebruikersadoptie
Door gerichte training en begeleiding zorgen we dat de gebruikers goed aan de slag kunnen.
Live gaan
Je kunt aan de slag met Nerve Centre!
Beheer & Support
Natuurlijk blijven we je ondersteunen en houden we je op de hoogte van nieuwe versies.
Ontdek in 3 afspraken hoe je schade kunt voorkomen
We laten je zien hoe Nerve Centre in de praktijk werkt en jou weer maximale controle kan geven.
Samen met jou inventariseren we de wensen en behoeften van jouw organisatie.
Wij doen een voorstel voor de implementatie van Nerve Centre en bespreken dat met jou. Daarna kunnen we snel aan de slag.
Met Nerve Centre blijf je 'in control'
Bij een calamiteit tellen maar 3 dingen: de veiligheid van je mensen, het beperken van schade en de continuïteit van je business. Houd de controle!
Niet altijd bemind, maar zeer belangrijk
Vaker dan negen van de tien keer gaat het natuurlijk goed. Precies daarom noemen we het ook een ‘crisissituatie’ en spreken we van noodoproepen. Helaas heeft dat tot gevolg dat met name crisiscommunicatie onderwerp van bezuiniging is. Men wacht tot het kalf verdronken is en gaat dan met de vinger wijzen. Zorg dat je dit voor bent, want die vinger wijst naar jou.