Oplossingen voor
bereikbaarheidsdiensten in de zorg
In een zorgorganisatie wil je dat medewerkers altijd bereikbaar zijn wanneer dat nodig is. Zeker na kantooruren, wanneer het medisch secretariaat naar huis is, moet je er zeker van zijn dat de juiste zorgprofessional direct bereikbaar is. Of het nu gaat om spoedvragen, het inschakelen van crisisdiensten of het snel oproepen van een specialist, je bereikbaarheidsdienst in de zorg moet betrouwbaar zijn en goed geregeld.
De Nerve Centre app zorgt ervoor dat de bereikbaarheidsdienst niet alleen goed is geregeld, maar dat deze ook naadloos integreert met de steeds roulerende roosters.

Altijd bereikbaar
Met de Nerve Centre app zorg je ervoor dat je zorgorganisatie altijd bereikbaar is, ongeacht het moment of de situatie. Of het nu gaat om bereikbaarheid in de gehandicaptenzorg, waar cliënten 24/7 zorg nodig hebben, of bereikbaarheid in de thuiszorg, waar roosters vaak wisselen en medewerkers op afstand werken, de bereikbaarheidsdienst in de zorg van Nerve Centre maakt het eenvoudig.
Het systeem regelt alles automatisch, zodat oproepen direct naar de juiste persoon worden doorgeschakeld, zonder dat je handmatig een telefoon hoeft door te geven of hoeft door te verbinden met *21. Wordt er niet opgenomen, dan schakelt de app automatisch door naar de volgende beschikbare medewerker in de lijn.
Cases
Flexibele planning
Met de bereikbaarheidsdienst in de zorg kun je roosters snel aanpassen aan de veranderende omstandigheden. Je hebt altijd direct zicht op wie er beschikbaar is zowel op maand-, week- als dagdeel-niveau. Alle uitzonderingen worden automatisch verwerkt, zodat je rooster altijd up-to-date is.
Bovendien krijg je een melding als er ergens geen dienst is gevuld. Dit zorgt ervoor dat je snel kunt ingrijpen en de planning direct kunt aanpassen, zodat de bereikbaarheid en bezettingsgraad van de bereikbaarheidsdienst gewaarborgd blijven.
Makkelijk aan- en afmelden
Voor zelfsturende teams, zoals in de thuiszorg, is het belangrijk dat medewerkers eenvoudig hun bereikbaarheid in de zorg kunnen beheren. In plaats van een traditioneel rooster kunnen ze gebruik maken van een app om hun beschikbaarheid snel aan- of af te melden.
Via de app kunnen medewerkers zich direct als actief of inactief instellen. Hierdoor kunnen ze zelf bepalen wanneer ze beschikbaar zijn, en andere teamleden hebben direct inzicht in wie er beschikbaar is. Dit kan handmatig, maar ook automatisch via bijvoorbeeld geofencing, zodat medewerkers altijd correct weergegeven worden op basis van hun locatie.
Verdere functionaliteiten
De bereikbaarheidsdienst in de zorg biedt uitgebreide mogelijkheden en toepassingen. Denk aan vooraf geprogrammeerde boodschappen, configuratiebevestigingen, voicemailopties en uitgebreide rolverdelingen. Ontdek het zelf.
De Nerve Centre Bereikbaarheidsdienst zorg geeft je maximale controle
Je bereikbaarheid is gegarandeerd en dat geeft iedereen een gerust gevoel.

Ontdek in 3 afspraken hoe je schade kunt voorkomen
We laten je zien hoe de Nerve Centre Bereikbaarheidsdienst in de praktijk werkt en jou weer maximale controle kan geven.
Samen met jou inventariseren we de wensen en behoeften van jouw organisatie.
Wij doen een voorstel voor de implementatie van Nerve Centre en bespreken dat met jou. Daarna kunnen we snel aan de slag.
Veelgestelde vragen over bereikbaarheidsdienst en in de zorg
1. Hoe garandeert Nerve Centre dat de bereikbaarheid in mijn zorgorganisatie altijd in orde is?
2. Wat gebeurt er als de bereikbaarheidsdienst in de zorg de telefoon niet kan beantwoorden?
3. Kan ik Nerve Centre eenvoudig koppelen aan mijn huidige rooster?
4. Kan de bereikbaarheidsdienst in de zorg van Nerve Centre ook de bereikbaarheid in de gehandicaptenzorg verbeteren?
5. Hoe helpt Nerve Center zelfsturende teams in de zorg om hun bereikbaarheidsdienst te regelen?
